Vásárlási feltételek

ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

Tájékoztatjuk, hogy Ön mint vásárló (fogyasztó) a www.kozlekedesshop.hu címen elérhető honlap használatával kinyilvánítja, hogy ismeri és elfogadja, az alábbi, a Ptk. (2013. évi V. törvény) 6:77-6:81.§ alapján készült általános szerződési feltételeket. Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve használója kíván lenni a KözlekedésShopnak, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és azokat kötelező érvényűnek tekinti magára nézve.

Jelen szerződés kizárólag elektronikus formában jön létre. Az alábbi feltételekkel szabályozott szerződés a Ptk. szerint távollevő felek között létrejött szerződésnek minősül.

1. Üzemeltetői adatok

  • Cégnév: Bori Tamás Ádám E.V.
  • Adószám: 90347883-1-42
  • E-mail cím: info@kozlekedesshop.hu

2. Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre

A KözlekedésShopban ajándéktárgyak, képeslapok, könyvek és modellek vásárolhatók.

3. Rendelési információk

A megjelenített termékek kizárólag a KözlekedésShopon keresztül, online rendelhetőek meg, személyes átvétellel, futár által történő házhozszállítással, vagy csomagautomatába.

A termékekre vonatkozó árak alanyi adómentesek, azonban nem tartalmazzák a szállítás díját.

Amennyiben az üzemeltető hibás árat tüntet fel a termék mellett, a tőle elvárható gondosság ellenére, és a termék ára annak általánosan elfogadott árától eltér, úgy az üzemeltető nem köteles a terméket a hibás áron szolgáltatni, de köteles a megrendelés visszaigazolásában felajánlani a vásárló részére a valós áron történő vásárlás lehetőségét. Amennyiben a vásárló ezzel a lehetőséggel nem kíván élni, úgy megilleti a szerződéstől való egyoldalú elállás joga.

Csomagolási díjként 210 Ft kerül felszámolásra. A részletes szállítási díjszabás a jelen szerződési feltételek része, a Szállítási feltételek menüpont alatt.

Szállítási feltételek

A megrendelt termékek egységesen, tömegtől függetlenül a következő árakon kerülnek kiszállításra, kizárólag magyarországi címre.

  • MPL csomagautomatába, Posta Pontra vagy postára kézbesítve: 990 Ft/küldemény
  • MPL háznál történő kézbesítés 10 kg-ig: 1990 Ft/küldemény
  • Személyes átvétel: ingyenes

Nagyobb terjedelmű rendelés esetén az üzemeltető jogosult a fenti szállítási költséget a rendelés elküldését követően, a megrendelő egyidejű tájékoztatása mellett arányosan megnövelni. Amennyiben a vásárló ezzel nem ért egyet, úgy megilleti a szerződéstől való egyoldalú elállás joga.

Webáruházunkban termékkategóriák szerint böngészhet a Megvásárolható termékek, szolgáltatások között. A felsorolt termékek mellett megtekintheti egy-egy termékek rövid leírását, árát, egyéb tulajdonságait, a teljesség igénye nélkül. Ha bővebb információt szeretne kapni a termékről, akkor kattintson a termék képére vagy nevére. Ekkor a termék oldalára jut el, ahol a termékről részletesebb tájékoztatást kaphat. Amennyiben ennél részletesebb tájékoztatásra van szüksége, úgy az üzemeltetői adatok között rögzített e-mail címen szíveskedjék felvenni a kapcsolatot az üzemeltetővel.

A rendelés menete

A kosár gombra kattintva a terméket a Kosárba helyezheti.

  1. A termékeket a Kosárba helyezheti bejelentkezés nélkül is, azonban megrendelés előtt Önnek meg kell adnia személyes adatait.
  2. A kosár tartalmát a Kosár menüpont segítségével ellenőrizheti, szerkesztheti. Lehetőség van arra, hogy megtekintse és módosítsa, hogy a kosárba tett termékből milyen mennyiséget kíván rendelni, valamint ki tudja választani az Önnek legmegfelelőbb fizetési és szállítási módot, illetve törölheti az adott tételt.
    Ha mindent rendben talált, és a megrendelés mellett döntött, akkor a „Tovább a pénztárhoz” gombot megnyomva véglegesítheti a megrendelését.
  3. Miután véglegesítette rendelését a megadott e-mail címére küldünk Önnek egy automatikus visszaigazolást, amely tartalmazza megrendelése adatait és a fizetéssel kapcsolatos információkat. Amennyiben nem kap ilyen levelet, a rendszer nem fogadta el megrendelését. Ilyen esetben kérjük, e-mailben vegye fel velünk a kapcsolatot!

Miután elvégeztük megrendelésének feldolgozását, a megadott e-mail címére újabb levelet küldünk önnek a megrendelés feldolgozásáról, amelyet követően kiszállítjuk önnek a terméket.

5. A megrendelések feldolgozása

A megrendelések feldolgozása kapacitástól függően történik.

6. A megrendelt termék ellenértékének és a házhoz szállítás díjának fizetésének módja

A megrendelt termék fizetésének módja

  • Banki átutalással a visszaigazoló e-mailben szereplő számlaszámra
  • Személyes átvétel esetén a helyszínen készpénzben

A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. A számlát e-mailben küldjük el. Kérjük, a csomagot kézbesítéskor a kézbesítő előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés, vagy hiány esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni.

7. Szállítási határidő

Az elfogadott megrendelés teljesítési határideje a visszaigazolástól számítva – a raktáron lévő termékek esetében – 1 – 10 munkanap, de természetesen igyekszünk minél előbb feladni csomagját.

A kézbesítés időtartama általában 1 munkanap.

8. Házhozszállítási információk

Szállítási címként célszerű olyan címet megadni, ahol munkanapokon napközben a csomagot folyamatosan fogadni tudják. Az át nem vett, visszaküldött csomagok esetében a visszaszállítás díját a megrendelőre terheljük, újraküldését – személyes egyeztetés alapján – kizárólag az újbóli szállítás díjának előre történő kiegyenlítése esetén áll módunkban ismételten elindítani.

Áruházunk működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő esetleges további kérdések esetén az üzemeltető adatai között megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk.

9. Elállás joga

A távollevők között kötött szerződésekről szóló, 45/2014. (II. 26.) kormányrendelet szabályozása értelmében a jelen pont rendelkezései kizárólag a fogyasztónak minősülő vásárló esetében alkalmazhatók.

A fogyasztó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 munkanapon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt, bontatlan csomagolású terméket. Amennyiben a fogyasztó él elállási jogával, úgy ezt az üzemeltetővel egyértelmű írásbeli nyilatkozatban köteles közölni (postán, ajánlott tértivevényes küldeményben, vagy e-mailben). Az üzemeltető az elállási nyilatkozat kézhezvételét követően haladéktalanul köteles azt visszaigazolni a fogyasztó felé. A fogyasztó elállása esetén a megrendelt terméket köteles elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül az üzemeltetőnek visszaküldeni. A visszaküldés költsége a fogyasztót terheli.

Amennyiben a fogyasztó elállási jogát gyakorolja, úgy az erre vonatkozó nyilatkozat kézhezvételét követő 14 napon belül köteles az üzemeltető a fogyasztónak az általa teljesített fizetéseket visszatéríteni, kivéve a szállítás és csomagolás díját. A szolgáltatónak a visszafizetési kötelezettségét mindaddig nem kell teljesítenie, amíg a szolgáltatott terméket vissza nem kapta, vagy amíg a fogyasztó hitelt érdemlő igazolását a termék visszaküldéséről nem kapta meg. A két időpont közötti eltérés esetén az üzemeltető a korábbi időpontot kell, hogy figyelembe vegye.

Üzemeltető követelheti a fogyasztótól a nem rendeltetésszerű használatból adódó anyagi kár megtérítését. Ezért kiemelten ügyeljen a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatából eredő károk megtérítése a fogyasztót terhelik.

A csomag cégünkhöz történő beérkezését követően, videokamerával rögzítésre kerül a csomag kibontása, illetve a visszaküldött termék megvizsgálása. Erre az esetleges későbbiekben történő félreértések elkerülése érdekében van szükség (például, hogy a visszaküldött termék sérült, vagy hiányos volt).

Nem illeti meg a fogyasztót az elállási jog:

  • olyan termék esetén, melynek ára a vállalkozás által nem irányítható pénzpiaci mozgásoktól, ingadozásoktól függ,
  • olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet kifejezetten a fogyasztó kérésére, az ő által szabott igények alapján egyedi kérésének megfelelően került előállításra,
  • olyan termék esetében, amelynél a fogyasztó kifejezett kérésének tesz eleget az üzemeltető sürgős javítási, vagy karbantartási munkáknál.

10. Jótállás

Az üzemeltető által forgalmazott termékek nem tartoznak az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállás szabályait tartalmazó 151/2003. Korm. rendelet szerint 1 éves jótállási idő hatálya alá.

11. Szavatosság

A szolgáltatott termék hibája esetén az üzemeltetővel szemben kellékszavatossági igény érvényesítésének van helye a Ptk. 6:159-167 :§ i szerint.

12. Panaszok intézése

Az üzemeltető a hozzá érkezett panaszt a beérkezésétől számított maximum 30 napon belül megvizsgálja és arra érdemi választ ad. Amennyiben panaszra az üzemeltető elutasító választ ad, azt írásban meg kell indokolnia. Az üzemeltetővel kötött szerződéséből eredő jogviták elsősorban békés úton, megállapodással a felek között, vagy a fogyasztó lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatóság előtt intézhetők.

13. Adatkezelés

Az üzemeltető a webáruház a használata során a rendelkezésére bocsátott személyes adatokat bizalmasan kezeli, és nem adja ki harmadik személy számára, kivéve abban az esetben, ha az a megrendelés kézbesítéséhez szükséges (pl. futárszolgálat).

A webáruház böngészése folyamán technikai információk kerülnek rögzítésre statisztikai célokból. (IP cím, látogatás időtartama, stb). Ezen adatokat az üzemeltető kizárólag hitelesen indokolt, és alátámasztott esetben adja át a hatóságok részére. A szolgáltatás igénybevételéhez cookiek engedélyezése szükséges. Amennyiben nem szeretné engedélyezni a cookiek használatát, letilthatja a böngészője beállításaiban. A cookiek tiltása esetén a szolgáltatás bizonyos elemei csak részben, vagy egyáltalán nem használhatóak. A cookie egy olyan fájl, amelyet a szerver küld a felhasználó böngészőjének, és amelyet a felhasználó számítógépe tárol. A cookie-ban személyes adat nem kerül tárolásra. A megrendelés folyamán rögzített adatokat az üzemeltető a megrendelés teljesítéséhez használja fel. Az egyes informatikai rendszerek által, a webáruház oldalain leadott megrendelésből készült számla adatai a rendelés leadása folyamán megadott adatokkal rögzítésre, és tárolásra kerülnek a hatályos számviteli törvényben meghatározott időszakra. A webáruház böngészése illetve a regisztráció folyamán biztosított hírlevél feliratkozás során megadott adatokat az üzemeltető bizalmasan kezeli, leiratkozás kérhető a megadott elérhetőségek valamelyikén. Adatai törlését, módosítását bármikor kérheti írásban.

A megrendeléssel kezdődő eljárás során a 2011. évi CXII. törvény rendelkezései az irányadók, a szolgáltató adatvédelmi nyilatkozata a honlapon érhető el.

14. Egyéb rendelkezések

A jelen általános szerződési feltételekben (ÁSZF) nem szabályozott kérdésekben a Ptk (2013. évi V. törvény), fogyasztói szerződéseknél a távollevők között kötött szerződésekről szóló 45/2014. kormányrendelet rendelkezései az irányadók.